نور عينى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
نور عينى

منتدى عام للشباب والبنات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر ارجو منك التسجيل فى المنتدى وان ترى المنتدى وصفحاته ادارة المنتدى

نهايه الحب فى القبر

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

نهايه الحب فى القبر Empty
مُساهمةموضوع: نهايه الحب فى القبر   نهايه الحب فى القبر Emptyالإثنين يونيو 14, 2010 7:15 pm

احمد ومنى حبيبان يعشقان بعضهما بمعنى الكلمه ظلوا مع بعضهم فتره وااااااااااااايد كبيره لحين ما انتهى احمد من دراسته الجامعيه وبعد هيك طلب احمد من منى انه يقابل والدها ليطلبها منه ومنى قالت له راح احدد لك معاد مع ابى بعد هيك قالت منى لوالدها فى عريس راح يتقدملى متى يجى فحددلها المعاد فدقت منى لاحمد على الفون وقالتله على المعاد فجاء يوم المعاد ذهب احمد ومعه والده ووالدته وبعد هيك وافق والد منى واتفقوا على كل شى وكان ميعاد الخطوبه بعد اسبوع وجاء يوم الخطوبه وتم الحمد لله على خير ومن بعديه اتفقوا على ان ميعاد الزفاف بعد شهرين وظل الحبيبان كما هما يعشقان بعضهما ..........وبعد ذلك بداءت منى تشعر باعراض تعب شديده لكن هى ظنت انه تعب عادى ويومين وبيروح ...........ولكن للاسف التعب كان كل يوم بيزيد التعب وااااااايد عن اليوم اللى قبله فذهبت منى للطبيب دون ان تخبر اى حدا فعملت الاشعه والفحوصات الازمه وكانت لللاسف نتيجه التحاليل والاشعه انها مريضه بالمرض الخبيث............................................ ...................(السرطان) فقررت منى انها لم تخبر اهلها ولكن من الضرورى ان تخبر احمد لانها لا تريد ظلمه معها لانها تعرف ان كل من يمرض بها المرض بيموت قليل جدا اللى بيعيش وبعد ذلك حبطت نفسيه منى وااااااااااايد وبعد ذلك طلبت منى ان تقابل احمد فذهبت وقابلته فقالت له شو رايك ب مى اختى !!!!!!!!!!!!! فتعجب احمد وقال لماذا !!!!!!!!!!!!!!!!!!وبعد ذلك قال لها زينه بس ليش فقالت والدموع فى عينها اتجوزها يا احمد !!!!!!!!!!!!!!!!فقا لها شو اتجوزها كيف يعنى قالتله بس اجوزها وخلاص مو ضرورى تسالنى ليش انا بعمل كده علشان انا بحبك فتعجب وقال هو اللى بيحب حد ا يجوز شقيقته !!!!!!!!!!!1شو فى يا منى ممكن اعرف فقالت منى والدموع تمتلك عيناها انا مريضه .................................................. ...............................بالسرطان فياليت تتجوز اختى لانها يمكن تعيش معاك اكثر من اللى انا هعيشه ..........فانصدم احمد وبعد فتره قال انا لايمكن اتركك لو شو ماصار اناراح عيش معك لاخر يوم ...........واتفقوا انهم ما يخبروا حدا بنوب ,,,,,,,,,,,,وجاء موعد الزفاف فذهبت منى للكوافير وجاء الليل وذهب احمد وهو فى قمه الفرح لاخد عروسته بعد طول انتظار من الكوافير وكله لهفه وحب وخرجت منى من الكوافيروهما واقفين ليركبوا السياره وقعت منى على الارض ففكر احمد انها اغم عليها من المرض وطبعا بما ان لا احد يعرف بالمرض فاخدوها الى المشفى وهونيك عرفو بان منى .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..................ماااااااتت .......الصدمه جاءت لاحمد بشلل وببعديها بكام اسبوع توفى وانتقل الى حبيبته فى القبر ......وذلك كانت نهايه الحب فى القبر ..............

منقوله
https://noriny.ahlamountada.com

نهايه الحب فى القبر
صفحة 1 من اصل 1